Slut på helgen igen

Denna helg, har varit utan tvekan så underbar! 
Började fredagen med en kopp kaffe hos Sanna, som slutade med Bowling, middag och sällskapsspel tillsammans med Andreas och Rickard. Riktigt roligt måste jag säga, och så måste jag såklart skryta över att jag vann i bowlingen också. 
Lördagen började med god frukost, Våfflor och balkonghäng i ett par timmar. Bara tog det lugnt och pratade skit, vilket behövdes då jag har för mycket i huvudet just nu. 
Efter det blev de en lugn kväll hemma, sen lite monopol med vänner, som jag också ägde sönder :) 
Och dagen idag har varit riktigt lugn också, bara glidigt med i tiden och inte gjort något vettigt alls. 
 
Har nog inte känt mig såhär lugn på evigheter, ingen stress eller panik alls. Riktigt chockad faktiskt, över att jag kunnat ta det så lugnt. Men med rätt sällskap så går väl allt :)
Dags att tagga för en ny arbetsvecka. Nu är det bara 12 arbetsdagar kvar, sen drar jag till Turkiet en vecka! 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype