Stressig vecka

Denna vecka har gått så sjukt fort. Hinner knappt reagera, innan dagarna sprungit förbi. 
Jobbat och stått på hela veckan, och börjat kl 6 varje morgon. Så när klockan varit 16-17, och de är dags att stämpla ut. Så har jag fått slöpa mig hem från jobbet, och nästan däckat direkt i sängen. 
Har på något vis vänt lite på dygnet. Somnar runt 20 och vaknar vid 4 på morgonen utan väckarklocka.
Tackar gudarna för att de är helg nu, så jag kan få sova ut lite. För nästa vecka blir lite lugnare. Bara måndagen som kan bli lite jobbig, men resten av veckan kommer nog bli kanon :) 
Trivs fortfarande med bytet jag gjorde, och nu börjar de se hur duktig jag är. Kört själv hela veckan, förutom upplärning som jag hade i måndags. 3 olika turer som jag knappt kört innan, och de har gått utmärkt! 
Jag är nöjd iaf. Sen tycker jag synd om en kille på jobbet, som fick stå ut med mitt tjat i 2h igår, då jag hade tråkigt, medans jag jobbade. Samma sak hände idag, råkade bara ringa, och 2h senare, så var vi tvugna att lägga på. Tur iaf att kollegorna är toppen! Så man känner sig välkommen! :)
Nu ligger jag nerbäddad för att kolla på innebandy och halvsova resten av kvällen. Imorgon stå klockan på 5:30, så får vi se hur dags jag vaknar. 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype