Något som gör mig glad

Har nästan glömt bort "frågeställningen" som jag la upp. De har helt enkelt varit så mycket annat det senaste. 
Men något som gör mig glad? Jag blir glad av många små saker, typ vissa personer, innebandyn osv. 
Men något som gör mig extra glad, och som får mig att må bra. De är att få vara ute i naturen och fotografera. De är så fridfullt, lugnt och skönt. 
Lägga sig i gräset och fotografera en blomma, ett x antal bilder, och sen bara få vara där och inte tänka på något annat alls. 
Fotografera är något jag är bra på, något jag kan. Klart man blir glad av det då :)
Eller när man fotograferar porträtt på en härlig tjejkompis, glädjen och skratten som uppstår, och hur roligt man faktiskt kan ha det bakom kameran. 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype