Lugna dagar

De senaste dagarna har varit riktigt lugna. Eftersom jag fortf är lite sjuk, så har jag tagit det jäkligt lugnt. 
Mest kollat på innebandy, och myst i soffan. Hoppas på att energin vänder snart, så jag kan må lite bättre. Orka mer och få hostan att försvinna. 
Har inte sovit bra på ett par nätter, lite sömn och inte kunnat andas ordentligt. Men idag kommer jag lägga mig extra tidigt, så jag orkar gå upp innan 5 imorgon igen. 
Påbörjar min 4:e vecka på Schenker imorgon, och denna tid känns redan som en evighet. 
Mår så mycket bättre där, än vad jag gjort på Rosenlunds de senaste halvåret. De var ett av de bästa valen jag gjort på länge. 
Så jag ser med glädje fram emot en ny vecka och nya möjligheter. 
Lite dålig uppdatering det senaste, och de lär det väl bli de närmsta dagarna också, eftersom jag är så trött när jag kommer hem från jobbet. Men ska göra mitt bästa :)
Hoppas alla haft en toppen helg. De har jag haft, och den avslutades med väligt mycket mys. Blev helt kär i en liten kattbebis förut! :)
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype