Ljuset i livet

Just nu är livet verkligen upp och ner, men de finns vissa vänner som står mig ganska nära och ni, är verkligen ljuset i mitt liv. 
Tack vare er orkar jag fortsätta, jag orkar stå upp trotts att allt bara slår mig längre och längre ner mot marken. Men, jag tänker inte ge upp. När en dörr stängs, öppnas två nya! Detta är bara möjligheter, inga hinder. 
Som en vän sagt; Man måste tänka positivt! 
Även om allt äter upp mig, bit för bit, så vet jag. Att jag kommer klara detta! En liten resa snart, som kommer göra mig gott och där efter, så kan allt bara bli bättre och bättre! 
Tack för att ni står ut med mig, och tack för att ni finns där! Kärlek! ♥
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype