Lilla Junis ♥

Uppe i motala var de alltid vänner som ville ha nya porträtt och drog ut mig i naturen för att fotografera, men nu det senaste har jag inte tagit mig ut alls för att få inspiration. Försen nu! 
Har kommit på att min lilla Junis (junior från innebandyn) Gillar att fotografera. Så för några kvällar sedan tog jag med henne ut, för att rasta kameran lite. Visst att hon har fel modell på kameran, men de gör inget, vi hade trevligt ändå ;) 
Sen att hon fastnade jäkligt bra på bild, gjorde det hela ännu roligare! :D 
Så söt, och så go tjej! Min junis som har blivit som en lillasyster för mig, och de sjukt är att henne kan jag faktiskt prata om allt med, även om de skiljer 10 år ♥
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype