En lång vecka

Denna vecka känns som en evighet. Sovit bort mesta dels av tiden, och resten av dagen består av serier på tvn.
Börjar bli riktigt segt att vara hemma, och ska vara det hela nästa vecka också, minst iaf. 
Men som tur är, kommer jag ut lite på dagarna iaf tillsammans med några vänner/kollegor. Försökt hitta lite mer inspiration till foto, och lite har jag lyckats med. 
I Söndags kväll var jag ute med en vän, vi satte oss och åkte en sväng bara. Vilket slutade med väldigt fina utsiker och en underbar solnedgång. Mer sånt, så kommer jag må ännu bättre snart! :) 
Har en favoritbild från kvällen, som är tagen nere i Huskvarna hamn. 
Och imorgon hoppas jag på bra väder, då det blir att åka till Gränna, och mysa med familjen lite.
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype