Sommaren 2015

Den bästa sommaren genom tiderna. Så många minnen, och den lyckan. 
Två resor till Turkiet, med underbart folk, och otroligt härliga simmturer. Att bara dyka och snorkla runt bland grottorna, det är äkta frihet det. Sen att bara få njuta av ledigheten och slippa alla måsten, är den bästa känslan. 
Så mycket annat som hänt. Två viktiga och speciella bröllop, som jag fick föreviga som fotograf. Bästa vännen Kristina fick sin Jesper, en varm härlig sommardag med vindar ute på de skånska slätterna. 
Hampus min bror, fick sin Tina, på ett mysigt litet bröllop med de närmsta med god trerätters. 
Har verkligen fått njuta varenda ledig sekund, med äventyr, roadtrips, solsken och värme. Klagar verkligen inte på denna sommar och jag hoppas verkligen att nästa sommar kommer bli minst lika bra, om inte bättre! 
Tack alla som varit med mig och gjort denna sommar magisk! ♥
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype