Smärtan

Nu är det äntligen helg igen, eller för mig blev de helg redan i torsdags. Ofrivillig helg om man säger så. Har nämligen fått problem med min nacke, sedan några månader tillbaka. (Bilolycka för flera år sedan som gjorde nacken instabil och som nu gått sönder igen) 
Nerver som sitter i kläm och förstör mina axlar, speciellt höger. I torsdags hade jag sådan smärta, de vägrade släppa och nu kan jag knappt använda armarna utan att de gör ont. 
Vad finns det att göra? Inget. Får acceptera läget och se vad läkare säger framöver. Är mest gnällig och irriterad just nu, då inget går som jag vill. 
Hatar att de kommer i omgångar och man vet aldrig när den oändliga smärtan kommer. 
Mellandagarna har varit fantastiska, på jobbet, men nu kan jag inte ens köra min egna personbil. Hur kan de ändras så fort?! 
Körde iaf en riktigt härlig tur för någon dag sedan. Och tog ett par härliga vinterbilder. Hade jag haft tid och systemkameran med mig, hade jag suttit i timmar! :)











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype