Sara

För ett par år sedan, levde jag tillsammans med denna fantastiska tjej. Sara, Hur vi började umgås, vet jag faktiskt inte. Men helt plötsligt, så fick hon bo tillsammans med mig. Och gud så kul vi hade ihop. Hon är en av de tjejerna som tjatade om att bli fotograferad. Vi kunde prata om allt, ha roligt och även gråta, 
Så mycket som vi gick igenom tillsammans, det stödet och den hjälpen man fick och gav. Är inte många som kan klara av.
Saknar henne något enormt. Men våra vägar gick åt varsit håll, och nu har vi knappt kontakt längre. Att någon som var så nära, inte existerar längre. De är knepigt hur saker kan förändras så fort. 
Men de är en tid i mitt liv, som alltid kommer finnas kvar. ♥
(Kvalliten på bilden stämmer inte riktigt här. Blviit något fel, de är suddiga, men jag tycker om de ändå)











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype