Porträtt

Gud vad jag saknar att fotografera porträtt. De är bland det roligaste som finns, men här i Jönköping känner jag inte så många tjejer ännu, som gärna ställer upp på fotografering. Allt var lättare när jag bodde i Motala, med vänner som var riktiga lins lusar, och skulle sitta fast framför kameran ganska ofta! 
Fick förfrågningar; "Kan inte vi dra ut och fota lite snart?" Och de är klart man inte säger nej till det. Men ända sedan jag flyttade hit, har det mest blivit natur bilder, knappt ens det.
Hur får man igång inspirationen igen? Känner mig instängd i en liten låda och kommer inte ut ur den. 
Saknar det verkligen, men hoppas att denna sommar ger mig lite inspiration och nya vänner att fotografera.
 


chiz    •     •  

I sommar blir det massa barnfotogrqfering :D

Svar: Klart de kommer bli! :D
allissagrandin.blogg.se










Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype