Klättrar på väggarna

Då gick jag in på 3:e veckan hemma och jag är så sjukt rastlös! Tror jag låg i sängen till nästan 14 idag, finns liksom inget att göra då de andra jobbar och har träningar. Efter lite gnäll om att det var för tråkigt så bestämde jag mig för att åka hemåt, till Motala. Blir en natt hos mamma, och nu ikväll har två vänner varit här, ätit lite pizza och spelat kort. (Att spela kort med en kortlek i A5:format är inte att rekomendera, jävligt svårt att blanda) Men vi hade det riktigt trevligt. 
De är lite av det här som man saknar nere i Jönköping. Myset med vänner, som tar en kaffe och spelar kort. Här uppe är det nämligen ingen som tränar, och alla slutar typ samtidigt om dagarna. Så då hade man all tid i världen för att umgås, till skillnad från hur jag har det nu.
 
Helgen för övrigt var toppen! Var aktiv och kunde somna tidigt om kvällarna, vilket jag inte gjort de senaste två veckorna. 
Det blev att kolla på en hel del innebandy, träffade en gammal vän och myste med familjen nere i Göteborg. 
Äkta kvallitets tid med familjen, är alltid härligt att få. De är en fördel med att bo i Jönköping. Har lika långt till både mor och far nu, så man kan umgås enklare med båda familjerna. :)
 
Imorgon är planeringen nada, och vi får väl se vad jag orkar med. Smärtan har inte lagt sig helt ännu, det kommer i omgångar. Sjukt frustrerande att de inte vet vad felet är. Läkaren och sjukgymnasten är inte riktigt överrens heller. Men förhoppningsvis så är jag tillbaka på jobbet nästa vecka. 
 
Dags för lite film och försöka sova, för imorgon lär det bli en lång dag känns det som. 
Har haft oändligt med tid till att sitta vid datorn, så har hittat en hel del bilder som jag glömt bort. Lär bli fler bildbomber framöver :)











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype