Familjen

Fösta inläggen handlar nu om min familj. En lagom stor familj, som är utspridda runt halva landet känns det som. 
Börjar väl med min Mor och lillebror, som bor i Motala, där jag är uppväxt. Drygt 12 mil ifrån mig. 
Storebror bor i Örebro med frugan sin Tina, och de är väl typ 22 mil bort. Sen har vi pappa med sin familj, som bor utanför göteborg och de är väl kanske 15 mil? Så har ändå nära till alla, fast det är långt bort.
 
Mamma; Världens underbaraste mamma. Hon ställer alltid upp och finns där för mig. Visst att vi båda är envisa, och kan väl gå varandra på nerverna, men samtidigt är vi så lika att vi funkar så bra tillsammans. Har alltid varit mammas lilla flicka, så när jag flyttade för 2 år sedan, så var de lika jobbigt för oss båda. Och det är fortf jobbigt. 
Hon märker direkt när det är något, och hon förstår mig till 100%. 
 
Lillebror Pontus (halvbror på mammas sida); Trottsig liten sketunge, som ändå är helt fantastisk! Vi har nog aldrig haft syskongräl, utan vi bara små retas och är lite dryga mot varandra. Men som storasyster så ställer man alltid upp och de märks att han uppskattar det.
 
Storebror Hampus (helbror); När han flyttade ifrån mig, som försvann en bit av mig. De blev liksom tomt, och gud så jag saknar honom. Vi höll ihop och bråkade aldrig. Han skyddade mig och var alltid där när jag behövde honom. Men efter att vi gått åt olika håll, har vi inte lika bra kontakt vilket jag avskyr. De första 13 åren av mitt liv, var han min andra halva, min bästa vän.
 
Pappa; Vi har inte alltid haft det lätt, men nu på senare tiden när jag blivit lite äldre för att ta egna beslut, så har våran relation blivit fantastisk! Jag har fått min pappa tillbaka, och jag trivs verkligen att vara hemma hos dem. 
Bästa är att vi nu kan ses oftare, när de inte är lika långt att åka. 
 
Lillebror Noah och lillasyster Saga (halvsyskon på pappas sida); Så goa och söta barn. Ni är helt underbara, och de är roligt att jag kan få vara mer delaktig nu, än vad jag varit tidigare. Stolt storasyster som fick se lillebror vinna guld i Hallbycupen här i Jönköping. Och stolt över min lillasyster, som börjat i judo. Henne får man passa sig för i framtiden. 
 
Plus i familjen är pappas fru Jessica, som är hur mysig som helst. Vi har inte alltid varit överrens, men efter ett långt samtal, så insåg jag hur bra du faktsikt är. Tack för att du finns där! 
Sen får vi inte glömma min brors fantastiska fru, Tina. Snällare och trevligare människa går nog inte att hitta. Alltid lika mysigt att hälsa på hos er. Du är verkligen det bästa som har hänt min bror! 
 
Har tyvärr ingen bild på alla i familjen. Men här får ni några små godingar. :)
Jag och min lillebror Pontus
Pappa och lillasyster Saga.
Lillebror Noah
Min storebror Hampus och frugan Tina
Min fantastiska Mamma











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype