Då var det dags igen

Just nu, går inget som jag vill. Såg fram emot att jobba imorgon, eller tja hela veckan. Köra en tur som jag älskar, och trivs med, men icke. Läkaren ville något helt annat.
I över en vecka nu, har jag legat hemma och haft besvär med kroppen, nacken och axeln vägrar ge med sig. 
Idag kändes det bättre, men när läkaren började dra lite här och där, så kom smärtan tillbaka och han rekomenderade att jag skulle vara hemma i 2 veckor till iaf. Och vad hittar man på under den tiden? 
Jag bor i en stad, där jag inte känner allt för många och de jag känner, jobbar eller tränar. Men jag då? Kommer klättra på väggarna innan helgen ens börjat.
Tänkte försöka komma ut lite, promenad och ta med mig kameran. Men känner jag mig själv, så lär inte det heller hända. Jag är för bekväm, bättre att vara inne i värmen iställer för ute i kylan. De är väl så alla känner?
Men är det inte för kallt, så ska jag verkligen ta mig ut! 
Har ni några idéer på vad man kan hitta på? Kom gärna med förslag :)
Saknar att glida runt o träffa folk, men snart så är jag tillbaka! 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype