Blogg kriget

Nu är det så att jag och Krizze har startat ett krig - Vem som bloggar mest. Eftersom hon nu fuskar med en massa frågor som hon ska skriva inlägg om, så tänkte jag göra samma sak! 
Hon vill att jag ska blogga, men jag vet inte om vad, och ska jag blogga så måste hon, men hon vet inte heller vad hon ska skriva. Men nu när vi triggar upp varandra, så tror jag detta kan bli väldigt bra faktiskt. 
Så, låt kriget börja! 
 
Här är några av de "Frågor" som jag ska svara på och skriva inlägg om:
  • Min familj
  • 5 Sanningar om mig
  • Vill resa till
  • Favorit plats
  • En saknad person
  • En älskad person
  • Något som gör mig glad
  • Jag blir ledsen över
  • Min största rädsla
  • En hemlighet
  • Ett minne för livet
  • Bästa sommar minnet
  • Favorit mat
  • Favorit nummer
  • Favorit bild
  • Vill gärna ha
  • Detta år
Tänkte jag skulle börja med detta. Och det blir några svar då och då, blandat med andra inlägg.
Kommer även försöka med en variant av veckans resume. Hur veckan varit med bilder (tagna med mobilen)
Tror detta kan bli bra, om jag nu får inspiration till att blogga ordentligt :)











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype