5 sanningar om mig

Dettta blir svårt tror jag. Har ingen aning om vad som är så speciellt med mig, eller vad man ska säga,
Men några små ombetydliga saker kan man väl komma på.
 
  • Jag älskar att åka utomlands (som många vet) där emot så hatar jag verkligen att flyga! Varje start och varje landning så brukar jag typ hålla mamma i handen. 

  • Jag är riktigt envis. Alltså, inte så att jag ska få allt jag vill osv. Men min envishet har gjort att jag tagit mig hit, där jag är idag. Tex, jag ville verkligen ta körkorten för lastbil, och jag lyckades. Sånna saker.

  • Jag vet vad jag vill med livet och jag är säker på att jag ska komma dit och jag längtar. Men ändå är jag livrädd för vad som kommer hända.

  • Jag vågar säga vad jag tycker och tänker, men de är inte alla som tycker om det. Struntar ärligt i folks åsikter om mig. Jag kör mitt egna race! 

  • Jag framstår oftast som stark, tar för mig och väldigt social. Men egentligen så är jag ganska svag, väldigt blyg och kan gärna springa och gömma mig. (Allt beror på vilka man träffar och umgås med)
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype