Vill ha bättre väder

Längar faktiskt efter bra väder. Tro det eller ej, men jag vill faktiskt ut och promenera / löpa i skogen igen. 
Har ett favorit ställe precis utanför Jönköping som jag älskar att åka till när våren börjar närma sig. 
Förra året var vi där nästan varje dag, en runda på drygt 4-5km, inte speciellt långt, men en bra början när man är otränad. Sen att naturen där uppe är underbar gör det ännu bättre. 
Nu var det ett par veckor sedan jag ens rörde mig, känns jobbigt att bara va still. Men nu har en förkylning fastnat hos mig, så det tar väl ett tag till innan jag är på benen igen. 
Direkt de blir lite varmare, så kommer joggingskorna fram och då jäklar ska jag ut i skogen! 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype