Trötter

Helgen har varit toppen, men de känns som om jag hellre hade sovit bort hela helgen faktiskt. 
Tror inte jag gjort något vettigt alls? Spelat lite innebandy bara. Men känns som jag legat på golvet och kravlat runt mest. Körde ganska så hårt idag, och åkte i backen flera gånger. Så har lite ont överallt faktiskt. 
 
Har försökt sova så länge jag kan, men de har inte funkat direkt. Vaknat vid 8-9 både lördag och söndag. Så är väldigt seg nu, när klockan bara är 20. 
Skulle nog kunna somna direkt, om jag gick och la mig. Men känns lite för tidigt. Känns som att jag skulle vakna redan kl 3 om jag somnade. 
 
För övrigt, så är det ny arbetsvecka imorgon, och upplärning på en ny tur. Fast okej, kan nästan allt i det området ändå. Men ändå nytt, då jag inte kört paketbil där förut. Sen så ska jag åka med den spralligaste tjejen någonsin, så blir en rolig dag hoppas jag på! :) 
 
Dåligt med uppdatering denna vecka, men hoppas på bättre nästa vecka istället! 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype