Solens vackra sken

Härliga sommarkvällar med solnedgångar, och vackra siluetter. Gud vad man kan längta mycket efter något. 
Idag har det snöat ännu mer, men vill ha värme och vår. Dessa bilder togs sent en kväll, när sommaren nästan var över. Jag och två vänner var ute på en promenad tillsammans. Såg solen gå ner bakom kullen, och fick detta underbara ljus och satte mig ner i ett par minuter för att fotografera. 
Tänk så lite som egentligen behövs för att få en sådan magisk bild! 
Försöker verkligen hitta inspiration för att ge mig ut och fotografera, men lusten är inte så stor just nu. 
Jobber gör att jag är trött 24/7. Långa dagar, mycket att ta in och en hel del att lära mig. Men visst, dagarna flyter på bra. Och nu är snart innebandy säsongen över, och då hoppas jag att motivationen för foto kommer tillbaka. Så man kan tillbringa hela helgerna ute.
Erika har hjälpt mig en hel del för att komma ut. Tagit med oss lite picknik, en filt och sedan bara hittat en bra plats att fotografera på. Samt mysa i vårens solsken. 
Åh snälla, ge mig värme, så att jag kan ta mig ute igen, få lite frisk luft, ny energi och börja må lite bättre.
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype