Nya jobbet

Eftersom ryktet börjat sprida sig fort nu, så kan jag lika gärna skriva ut om det här. Tidigare jobbade jag på DHL, men nu har jag bytt och gått över på schenker istället. Gör samma sak som tidigare, distribution. Alltså en hel del stop ut till kunder på dagtid. 
Trivdes jätte bra med själva yrket och kundera som jag hade via DHL, men eftersom det var så mycket annat som inte funkade så kände jag att de var bättre och gå vidare i livet. Vissa dagar är enklare än andra. Men snart har jag kommit in i det och fått rutin igen,
Redan imorgon ska jag köra första turen själv. Ska bli spännande och hoppas att de inte blir för mycket kaos. 
Men det ska nog gå bra :)




Adam Åkesson    •     •   http://adamerikakesson.blogg.se/

Så bra som du är så kommer allt gå super bra😘

Svar: Vi kan ju hoppas iaf :)
allissagrandin.blogg.se










Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype