Ny start, nya möjligheter

Båda glad och ångestfull på en och samma gång.. Jag har jobbat på åkeriet i 2 år, ganska exakt. Första tiden var helt underbar, men på senare tid, så har jag vantrivts på terminalen och fått stå ut med en hel del skitsnack. De ända som hållt mitt humör uppe är alla underbara kunder. Som verkligen är Guld värda! ♥
Men idag tog jag steget, gick upp till kontoret och sa upp mig. Trodde aldrig jag skulle klara av det, men jag gjorde det. Känslan är faktiskt obeskrivlig, jag känner mig lycklig. Samtidigt är jag livrädd för vad jag gett mig in på. 
Jag börjag nytt jobb redan på måndag! Sjukt pirrig och nervös faktiskt. 
Kommer ta ett par veckor, kanske någon månad innan jag skriver ut vart det är, eller vad det handlar om. Men jag tror de kommer bli bra. Nya chefen ville ha mig så snabbt som möjligt och de känns fantastiskt att de tror så mycket på mig. Så de kommer nog gå vägen. Ska bara se till att vända på dygnet nu, så jag kommer upp tidigt om morgonen igen. Önska mig nu lycka till, det kommer jag behöva inför första arbetsdagen! :)
 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype