Första dagen

Vaknade verkligen jätte tidigt i morse. Första gången var runt 4 tiden, och då var jag riktigt pigg. Funderade näsan på om jag skulle gå upp. Men ångrade mig och somnade om fram till 5. 
Kände att de var lika bra att gå upp då, för klockan skulle ändå ringa 5:30, och då hade jag garanterat varit stendöd istället. 
Har nog aldrig haft en så seg morgon tidigare. Bruka bara gå upp, göra mig iordning och sen åka. Men nu så fick jag vänta tills de var dags att åka istället. 
Inte det smidigaste att komma över 1h tidigt till nya jobbet precis. 
Men dagen gick bra, har lärt mig hur systemet funkar, samtidigt som jag redan kunde en hel del från början. 
Lite mer upplärning på olika saker, sen är det bara att köra. Finns inget som kan hindra mig här! 
Men annars så känns de bra. Folket är lite chockade över att jag kan så mycket, de verkar inte vara vana vid det. Positivt för min del. 
 
Sjukt trött nu ikväll, så funderar ärligt på om jag skulle lägga mig och sova redan nu. Klockan är 19, och skulle jag bara blunda i två minuter, så är jag däckad som en död gris. 
Imorgon är en ny dag, samma sak som idag. Sen börjar vi med något nytt på onsdag. 
Ha en toppenkväll alla fina ♥
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype