Favorit plats

Har väl några favorit platser här också, som jag tycker om att stanna vid och bara njuta en stund. 
Men en speciell plats är Alanya, Turkiet. Vi brukar besöka toppen av berget, där det ligger en gammal borg. På vägen ner där ifrån finns det en riktigt fin utsikts plats som visar halva Alanya, och de underbara havet. 
De är en sådan utsikt som man aldrig tröttnar på att se. Jag har varit där så många gånger nu, så det känns som ett andra hem. Visst att det är tråkigt att se samma sak, men ändå åker vi upp dit varje gång.
Ni förstår nog vad jag menar när ni ser denna :)
 
Sen finns det ju såklart andra ställen lite närmre, som utsikten från Huskvarna, där man ser hela Jönköping och lite till. Speciellt när det är mörkt ute, så är det underbart att sitta där uppe. Men nu på vintern, så är nog favoritplatsen min soffan, ner bäddad med täcke.











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype