en älskad person

Har många älskvärda personer i mitt liv, men de finns just en person som gör livet lite bättre.
Kristina, min krizze! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig under gymnasietiden. 
Du kom in i mitt liv, bara sådär hux flux, och sen stannade du där. Finns nog inget som skulle kunna sära oss två från varandra. Med dig i livet, så finns det inga problem. 
Avståndet håller vänskapen på distans, så att vi inte kan ses som vi gjorde förut. Men vad gör det? Vi är ändå så nära att vi alltid kan prata med varandra. 
1 + 1 = 2 ♥
De kommer alltid vara vi mot världen, du och jag. Älskar dig till månen och tillbaka, typ 1000 varv och lite till! 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype