2:a veckan avklarad

Då har det gått 2 veckor, sedan jag började på schenker. 
Mycket nytt och vissa dagar går kanonbra faktiskt! Men samtidigt så är jag missnöjd. Jag vet att jag kan bättre, att jag har mer att ge. Men som ny, är det lite svårt att visa det. Nya ställen som man inte kan, och man känner sig osäker. 
Men har ändå välidgt trevliga kollegor! Som ringer och frågar hur det går, vill luncha med mig och bara är allmänt hjälpsamma! :) 
Två veckor, som har varit helt fantastiska faktiskt! 
Dock finns det en nackdel, jag saknar min bebis. Min lilla Jennie. Vi håller ihop ändå, även om vi är på två åkerier och hjälper varandra. Du kommer alltid va min festis ♥
Nästa vecka kommer de bli ännu bättre, med nya äventyr och nya möjligheter! 
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype