Under ytan

Idag har de faktiskt inte blivit lika mycket badande, då jag faktiskt lyckades bränna mig igår. Så mestadels av dagen har jag legat under parasollet för att inte bränna mig ännu mer. 
Tog ett par dopp bara och passade då på att snorkla lite till. Stackars fiskar som jag simmade efter och jagade med kameran. De såg lite förskräckta ut när de simmade iväg från mig. 
Övrigt så har vi det jätte bra här nere. 30 grader varmt och skinande sol hela dagarna, fast med några små moln som passerar förbi då och då. 
Snart dags för kvällens buffe och sen blir det nog att sova. Tar på krafterna att ligga vid havet halva dagen :)











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype