Vad tycker ni?

Jag har varit jätte dålig på att blogga det senaste. Lite allt möjligt som kommit i vägen. Nya jobbet tar på krafterna, plus att jag åkte på en hjärnskaking för ca 3 veckor sedan. Inte de smidigaste, men tackar åkeriet för att de var förstående. Känner verkligen att jag gjorde ett bra byte, och jag trivs som fisken i vattnet! 
Förutom allt det, så har dagarna sprungit iväg. Träffat lite nytt folk, nya kollegor och bara haft allmänt trevligt. 
 
Börjar komma igång lite med fotograferandet igen, vilket är skönt. Älskar att ta naturbilder, så fridfullt. 
Dock har jag varit riktigt dålig på att använda systemkameran, men det kommer väl snart också :)
Sen har jag även börjat få med mig lite nya vänner ut, för att geocacha, vilket är sjukt roligt! 
Iaf för mig som är en sådan natur person. Så hoppas på att tillbringa kvällar och helger ute i naturen framöver, så nu får solen och värmen hålla i sig :)
 
Så, nu till frågan, som jag höll på att glömma bort. Vill ni ha vanliga vardags inlägg, eller bara bilder?
 











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype