I mina tankar

Just nu är det väldigt mycket i mitt huvud, och känner att jag måste få skriva av mig lite. 
De som inte är intresserade behöver inte läsa, men för min egen del så är det bara bra att få ut en del tankar. 
 
Förra veckan var ganska jobbig och intensiv, somnade tidigt varje dag. Runt 20-21 tiden, vaknade vid 4 varje morgon. Där emellan vaknade jag nästan 10 gånger per natt. Vad är skönhetssömn? 
Började mellan 5:30-6 hela veckan, och det tog på krafterna kan jag lova. Tappade känslan för lycka och fick en del ångest. Men bet ihop och körde hela veckan. 
Lördagen var ända dagen jag kände frihet, och fick tillbaka lite glädje igen. Och det har jag en viss person att tacka för. (vill inte nämna vem, men de kommer fram så småningom)
 
Denna vecka började hyfsat okej. Kände mig någolunda pigg och var pepp på jobbet. Men igår hände det något, vet inte vad. Men vaknade med ännu mer ångest och kände verkligen inte för något. 
Tackar även samma person igen, som pratat med mig, och försökt få mig att må lite bättre. 
Imorse när jobbet ringde kl 5, väckte mig, och sa skynda dig hit till kl 6 (skulle börja 7) började jag ärligt talat gråta. Ville verkligen inte, skrek nästan rakt ut och drog täcket över huvudet med ögonen fyllda av tårar. 
 
Dagen gick visserligen bra, och jag kunde väl gjort mer av dagen. 
Men många tankar går till Farfar. De är 3 år sedan han försvann lämnade oss. Saknaden är stor efter dig min ängel! Du skulle inte försvunnit så som du gjorde, du lämnade oss för tidigt, utan förvarning. 
Älskar dig, och jag vet att du finns där hos mig/oss och alltid kommer vara en del av våra liv. 
 
Tankarna som går tillsammans med detta är om jag gjort rätt val i livet. Självklart trivs jag här i Jönköping, och med det yrket jag valt. MEN, är det något jag vill göra hela livet? Eller ska jag försöka utbilda mig till något annat, medans man ändå har chansen? Ska man flytta igen och börja något nytt, någon annan stans? 
Livet är för kort för att bara sätta sig till ro. Lev varje dag, och gör det bästa av dagen! 
Du får mig att må bättre, du får dagarna att bli lite enklare och lite bättre ♥











Kom ihåg mig?
Hobbyfotograf från Motala, som nu mera bor i Jönköping. Livets alla stunder, innebandy och bilder. Canon EOS 1100D - Canon EF 50mm f/1.8 och Canon EF 55-250mm f/3.5-5.6

HannaVic logotype